بورسی آموزش و اخبار بورس

مرجع آموزش ساده و کلیدی بورس برای تمام افراد

بورسی آموزش و اخبار بورس

مرجع آموزش ساده و کلیدی بورس برای تمام افراد

بورس قمار نیست، ولی با احتیاط وارد بشوید!

بورسی شو | سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۹ ق.ظ

این روزها تب بورس از کرونا هم پیشی گرفته و دلیلش هم ساده است، مردم دوست دارند خبرهای خوش بشنوند تا اینکه اضطراب بیماری که در کمین نشسته است را تحمل کنند. با آزاد شدن سهام عدالت با نظر مثبت رهبری شاید کمتر کسی باشد که حداقل فکر گرفتن کد بورسی و یا آموزش بیشتر را در ذهن نپرواند. سیل عظیم نقدینگی وارد شده در بورس به دنبال رشد فزاینده بورس در سال 1398 این نوید را می دهد که بورس ایران حداقل در کوتاه مدت می تواند از تورم خیلی جلوتر بزند.

اما این توصیه همگانی ورود به بورس و بازار مثبت باعث شده که حتی افرادی که اطلاعات ابتدایی نیز ندارند وارد این بازار شده و به معامله بپردازند. کانالهای سیگنال ده برای خود کار و کاسبی راه انداخته اند و در این بازار سراسر مثبت اعتماد مردم را به دست آورده اند ولی با کمترین اصلاح بازار، افراد تازه وارد هیجانی شده و سرمایه هایشان را از دست خواهند داد.

ممکن از خیلی از دوستان، آشنایان نزدیکی داشته باشند که در این راه یارییشان می کند ولی دانستن بعضی موارد پایه همیشه مورد نیاز بوده و از این رو در این وبلاگ تا حد ممکن به صورت کوناه ولی مفید به آموزش موارد لازم که دانستنش خالی از لطف نیست خواهیم پرداخت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی